fredag, december 17, 2010

Jag gjorde det!

Jag har tauerat mig! Och inte bara det- jag lät David göra den =)! Han har även ritat den åt mig, så den är unik! Ont gjorde det bitvis och speciellt när vi påbörjade skuggningen eftersom det då var 2½ timmes svullnadsont i den också från konturtatuerandet, så den är inte helt klar än- en del skuggning och färgläggning kvar som vi tar om 2 veckor! STOLT är jag! *Woop Woop* Och MER vill jag ha!!!!


Btw så har jag köpt dessa också- som dimper ner i brevlådan nån gång i nästa vecka *woop woop* (Gud va gangster jag känner mig) ;-) Jag skyller på grupptryck från L, M & A som alla är gangsters på sina söta små sätt ;-P och nu är jag lika cool som dom är ;-D
I Love Ya´ll!

2 kommentarer:

Malin sa...

Underbara kvinna! Våran gangster Igge! <3
Puss, love!!

Anna sa...

Haha, nu är du stentuff Igge, men det har du å andra sidan alltid varit ;) Puuuma!!!